fredag 14. januar 2011

Deilig morgenstund

Halv 8 var mann og barn ute av døren, mens jeg sank ned på en stol i mørket.Egentlig hadde jeg mest lyst til å gå å legge meg igjen, men det er jo ingen god ide, for da hadde jeg vært helt ødelagt resten av dagen. Så jeg fant ut at jeg skulle nye roen ,i pysjen med masse telys og de nye interiørbladene mine. 
 Det er den beste måte for meg å slappe av på, koble helt ut, få masse ny inspirasjon og lyst til å fikse litt i huset.. og ikke minst: slippe og tenke på noe som helst annet i en times tid.

 Selv om jeg ikke skal på jobb i dag, så er det nok som skal taes tak i her hjemme.. helgevasken står for tur, i tillegg til at jeg har masse skolearbeid som venter på meg..er jeg flink så blir jeg ferdig med oppgaven, så jeg kan få sendt den av gårde i dag. Jeg må vist sette opp tempoet litt på skolearbeidet hvis jeg skal klare å holde målene jeg har satt meg, men det er jammen ikke så lett å være så strukturert som jeg burde.

Kvelden skal hvertfall nytes med familien min,ingen skole, ikke noe husarbeid, bare kos og god mat..
jeg elsker fredager!! Tror det er den beste dagen hele uka.

Klem fra camilla

2 kommentarer:

  1. Helt enig, fredager er den beste dagen! Hva skal dere i helgen da?

    SvarSlett
  2. Det er viktig å gi seg selv pusterom i hverdagen! Interiørblad, levendelys og pysj er en perfekt måte å koble ut på :)

    God helg -og lykke til med alle planene!!
    KLEM Carina

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...