onsdag 16. mai 2012

17.mai bord

En liten titt på 17.mai frokostbordet, jeg går å ordner med nå.
Hvitt, med litt blått og litt rødt, og kanskje litt grønt etterhvert?!
Glaserte epler fikk bli hovedpynten denne gangen, både fint og godt. Ellers er det nokså enkelt dekket, så det blir plass til all maten . I morgen (eller fredag) får dere se det ferdige resultatet. alltid like spennende å se hvordan det blir til slutt.. For det vet jeg aldri selv heller, noe må vike for nye ideer som kommer underveis

Ha en fin kveld alle sammen, og en fin feiring i morgen.

10 kommentarer:

  1. Så fine epler! Fungerer jo supert som bordpynt også! Er det kun sukker du har brukt i glaseringen?

    SvarSlett
  2. Herlig med de glasserte eplene med sløyfene.

    Fin grunnlovsdag til deg!
    - AC

    SvarSlett
  3. Åå, så koselig!!
    En riktig god feiring til dere :)

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  4. Hei Camilla :)
    Koselig 17-mai bord og såååååå
    fint å pynte med røde epler ღ
    Ha en superfin 17-mai feiring
    sammen med dine og tusen takk
    for koselig kommentar ღ
    - stor klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Så fint pyntet bord da :)

    Hadde vært veldig hyggelig å sees i mrg? Vi skal gå i toget iallefall :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Så koselig du har dekket på :)
    Likte eplene som er dekorert!

    Ønsker deg en fin 17. mai! Koos deg og nyt morgendagen. Her har jeg en pause i pakkinga, for manchester kaller!

    klemmer!

    SvarSlett
  7. Etter en liten bloggdvale fra denne frøkna, våknet hu gitt :) hihi! Godt å være tilbake og besøke gode bloggiser som deg.

    Jeg har flyttet bloggen min etter at den ble hacket og håper du vil følge meg her inne fabelaktigebloggen.blogspot.com

    Jeg håper du har hatt en finfin pinse og at du har hatt sol og varme.

    Stor og god klem
    Maia

    SvarSlett
  8. Hei på deg :)
    Bare innom for og ønske deg en god kveld:)
    Håper du koooser deg og at det er grunnen til din lille pause, og ikke noe annet...

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Håper alt er bra med deg ♥
    Klem Anette

    SvarSlett
  10. Hei, Camilla!
    Bare innom deg for å gi deg en klem.
    Håper du har det bra!?

    STOR klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...