tirsdag 25. oktober 2011

Give away



Super søt bean bag.  Mine jenter ønsker seg hvertfall en sånn her.. og nå som det snart kommer en lysere sofa i huset, så tror jeg kanskje jeg må skaffe oss et par av disse.



VIL DU VINNE DENNE?

I samarbeid med Theashus  får jeg lov å lodde ut en Cocoon bean bag.


Du kan vinne den brune med sjiraff (se det øverste bildet) , eller denne blå med mr hval på, verdi 1198kr.

Dette må du gjøre for å delta:
Legg igjen en kommentar i dette innlegger, skriv hvilken (blå eller brun) bean bag du vil vinne, og antall lodd.
Hvis du ikke har egen blogg, husk å legg igjen e-mail adr så jeg får tak i deg.

Du kan trekke opp til tre lodd:
1 lodd hvis du legger deg til som følger her.
1 lodd for å like facebooksiden til Theashus, HER
1 lodd for å linke til denne give awayen på bloggen din.


 Jeg trekker en heldig vinner tirsdag 8.nov kl 12.00 ! 

LYKKE TIL!




59 kommentarer:

  1. Jeij!! Så moro giveaway, og så fin premie da gitt!! Jeg tar 2 lodd jeg! Kommentar + følger på FB.

    Ha en fin dag videre snuppa!!

    SvarSlett
  2. Oi, så kule!!
    Jeg blir med ja, helt klart!
    Og jeg trekker 2 lodd, link og følger;)

    Ha en finfin tirsdag;)

    Klem line

    SvarSlett
  3. Den var jo kjempe fin, kunne godt hatt en slik i loftstua.-)
    Jeg ville gjerne hatt den brune.

    Jeg trekker 2 lodd

    Tusen takk klem fra Annfrid

    SvarSlett
  4. Hei!
    Jeg trekker tre lodd!

    Klem Sigrid :)

    SvarSlett
  5. Så kule <3!! Jeg er gjerne med og trekker 2 lodd (følger og linker, er jo fremdeles ikke på FB :)). Jeg synes den blå er ekstra fin så ønsker å vinne den :-D
    Ha en strålende dag! Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Hei :-)

    Så fine :-) Likte den brune best :-) 1 lodd på meg siden jeg følger deg :-)

    Ønsker deg en flott uke :-)

    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg likte begge, og det er fordi den blå hadde passet inn hos storebror på snart 4, og den brune hos lillebror på snart 2. Tar 2 lodd jeg (la meg til som følger for noen dager siden, og så legger jeg linken også på min side).

    Hilsen Sofie

    SvarSlett
  8. Hei Camilla:-) jeg tar 2 lodd og krysser fingrene! Vil gjerne ha den brune. Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Hei Camilla!
    Så flotte!!
    Jeg ønsker meg veldig en i brunt til lille snuppa sitt rom;-) Storebror har nemlig en saccosekk og jeg har lett etter en søt til hennes rom. Denne hadde passet perfekt;-)
    Jeg er dessverre ikke på FB, men rasker så klart med meg de andre 2 loddene:-)
    Stor tirsdagsklem fra størstepia

    SvarSlett
  10. Disse er superflotte :-D
    Jeg blir gjerne med på 2 lodd!
    Ønsker meg den brune skulle jeg være den heldige.

    Klem Karianne

    SvarSlett
  11. åh såå herlig premie :) Me love it!

    Jeg trekker 2 lodd!

    Fabelaktig kveld til deg!
    Jeg har jobbet i ett siden jeg kom frem i Trondheim... litt sliten, men jeg har fått fri fra torsdag - så jeg skal nyte en langweekend.

    Klemklem

    SvarSlett
  12. Ååå! Jeg har siklet på de såå lenge! Ønsker meg veldig den brune med giraff på :) Tar to lodd (følger og liker)

    drommeland.com

    SvarSlett
  13. Den blå saccosekken hadde gjort seg i den nye stua, melder meg på med 2 lodd=:-)(følger og liker) Hege=:-)hsandoy@gmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg får ikke til å legge meg til som følger, men liker på Facebook og linker i bloggen min. Trekker derfor 2 lodd!
    Jeg ønsker meg den brune :)

    SvarSlett
  15. To lodd til meg,
    jeg følger bloggen og liker Theas hus

    Synes den blå var finest :)

    SvarSlett
  16. Jeg likte begge to,men holder en knapp på den brune =)
    Tar gjerne to lodd (følger og link på blogg)
    Fin fredag

    SvarSlett
  17. Jeg tar 1 lodd, likte best den blå :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Så fantastisk fin ♥♥♥ Vi pusser opp rommet til lilleprinsen nå, og denne hadde blitt superfin til han på nyrommet. Prøver lykken med 3 lykkelodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/giveaway-hos-casula-living.html

    Gleder meg til å følge deg videre!

    Klem

    PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil

    SvarSlett
  19. Glemte å si at jeg liker den blå best ♥

    SvarSlett
  20. Heia!
    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen om den brune! Kjempefin!! :)
    tar med meg 2 lodd og krysser fingrene!

    klem Fra June

    SvarSlett
  21. Så flotte premier! den brune var bare sååå herlig!
    Tar 1 lykkelodd!

    SvarSlett
  22. For en utrolig flott give away!!
    La meg til som følger via bloglovin, følger Theas hus på facebook og her er link til bloggen min med link hit: http://tjukkebollefeita.wordpress.com/2011/10/30/give-away-hos-casual-living/

    Så da blir det 3 lodd:D

    Jeg likte den blå best, helt nydelig!!

    SvarSlett
  23. For en flott premie! Klart jeg vil være med. Tar 2 lodd og håper den brune finner veien hjem til meg :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  24. Oi, for en flott premie! Jeg ønsker meg den brune om lykken er med meg, tror snuppa mi vil like den :) 2 lodd til meg (følger + link). Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  25. Så kult! Jeg ønsker meg en brun en og trekker hele tre lodd!

    Tvi tvi!

    SvarSlett
  26. Kjempesøte! Jeg blir gjerne med i trekningen med 2 lodd. Om jeg vinner, ønsker jeg meg den brune. :)

    SvarSlett
  27. Hei.
    Jeg vil veldig gjerne delta med 2 lodd (følger+facebook).

    Om jeg skulle være så heldig og vinne, ønsker jeg med en brun!

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Følger bloggen og liker Theashus på facebook - 2 lodd

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  29. Den blå vil jamen bli nydelig på 2-åringens nye barnerom! 2 lodd til oss :)
    sissel@fiskerjenta.no

    SvarSlett
  30. Jeg tar med meg to lodd hos deg i dag :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    Også ønsker jeg meg den brune om jeg vinner :)

    SvarSlett
  31. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Hallo i luken! :)

    Så utrolig søte de var :) Er gjerne med! Jeg tar 2 lodd jeg også! Kommentar her og følger selvfølgelig på FB! :D

    Hs en fin dag!

    SvarSlett
  33. Hei. :)

    Jeg prøver lykken med 2 lodd. Skulle jeg være så heldig å vinne, ønsker jeg meg den brune. :)

    Hilsen Monica (momav78@hotmail.com)

    SvarSlett
  34. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    facebook: Gerda Nádor
    3 lodd
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  35. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    2 lodd
    I like : brune med sjiraff !!!!!! :-D
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  36. Som følger tar jeg ett lodd; vinnerloddet ;)
    Og da vil jeg ha den brune bean baggen. Den var kjempekos!

    SvarSlett
  37. Jeg er med, 2 lodd. Blitt følger og liker facebooksiden.
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  38. 2 lodd - ønsker brun :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  39. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    Å for en kjempe premie,barnebarnet mitt hadde nok likt den når hun er på besøk og skal se barnetv c",)
    Vist jeg er så heldig så ønsker jeg meg den brune m/sjiraff,den var så søt (,"o
    Jeg har Likt på FB & Følger siden din,har ikke blogg så det blir 2 lodd for meg.
    Men skal krysse fingrene det jeg kan.
    Ønsker deg samtidig en skikkelig god Høst & Vinter
    Hilsen Monica i Bergen
    ˙·٠•●♥✿❀canim_monica@hotmail.com♥❀✿♥●•٠·˙

    SvarSlett
  40. Hei! Jeg vil ha blå, og jeg trekker alle lodda. Fint lotteri!

    Ciao!

    SvarSlett
  41. Da tar jeg med meg to lodd hos deg, og jeg ønsker meg den blå om jeg vinner :)
    olemartinjensen(ætt)live.no

    SvarSlett
  42. To lodd (følger og fb). Jeg vil gjerne ha den brune om jeg vinner.

    SvarSlett
  43. wiiii!
    Jeg tar 3 lodd!!
    Dersom jeg er heldig, ønsker jeg med den brune! :-D

    SvarSlett
  44. Hei! Så gøy! Hvis jeg vinner vil jeg gjerne ha den brune, og jeg har to lodd (følger og link).

    Fin dag :)

    SvarSlett
  45. Lille Noah (eller mammaen!) ønsker seg en brun med sjiraff. Synes disse beanbaggene er supersøte. Prøver lykken med 3 lodd:)

    SvarSlett
  46. heihei :)
    Så fin blogg du har :)
    Her vil jeg gjerne være med på 2 lodd
    jeg ønsker den brune med sjiraff om jeg skulle være så heldig! :)
    mvh siv anita, siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  47. Hei:)
    Fint lotteri. Jeg tar 2 lodd (FB og folger) og vil gjerne ha den brun med sjiraff.
    magdalenachlosta@gmail.com

    SvarSlett
  48. Hei hei :) Kjempefin blogg. Og knallfine Give Away, håper og tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  49. Hei Camilla!

    Skreiv om din give away her; http://tonelykke.blogg.no/1320452723_vinn_cocoon_bean_bag.html
    Der står det også at jeg ønsker den brun-beige, og hvorfor.

    Delte og registrerte også konkurransen din her http://www.konkurransenett.no/side/bli-medlem/tipsetAv/frktonepus - dette vil gi deg flere lesere, forhåpentligvis følgere og mange flere deltakere :D

    Hilsen fra Tone, tonelove_89@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Så utrolig tøffe!!! Jeg trekker 3 lodd og krysser fingrene for å vinne den brune med giraffen på :-)

    SvarSlett
  51. Trekker 2 lodd!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  52. Jeg er også med, 2 lodd, og vi ville blitt veldig glade for den brune ;)

    SvarSlett
  53. For en fantastisk fin premie, klart jeg må bli med å prøve lykken. :) Da trekker jeg 2 lodd opp av hatten, 1 for følger, og 1 for liker Theas hus på facebook.

    Om jeg skulle være så heldig å vinne ville jeg valgt den brune med den søte giraffen på. ♥

    Tvi tvi...

    Ha en super dag videre ! :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  54. å så fin! jeg hiver meg på i siste liten! liker på FB og linker fra bloggen min. jeg likte den brune øverste best. :)
    ha en flott mandagskveld videre! Hilsen Nina

    (jeg har også en give away hos meg hvis du er intr.)

    SvarSlett
  55. Hvor heldigt at jeg nåede denne give away, for det er da bare en lækker gevinst at have i sigte ;) Jeg deltager med
    3 lodder. Mvh. Jeanne - jeanne_grisling@hotmail.com

    SvarSlett
  56. jeg glemte at sige, - at jeg helst vinder den brune med giraf :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...