onsdag 6. juli 2011

Jordbær,-og rabarbrasmuldrepai

 I går bakte jeg jorbær og rabarbrapai.
Synes absolutt alle bør prøve å bake dette i sommer. Rabarbra er så godt, men for min del hadde jeg helt glemt at det finnes.

Så var vel ikke mer naturlig enn at dagens frokost ble rester av gårsdagens kake:)
Godt og akkurat så mektig til at jeg ikke orket alt.



Nå skal jeg ut å kjøpe malingsprøver.  jahoo.  Jeg håper på å bli flink til å gjennomføre ideer og ikke minst dokumentere dem.

Fin dag alle sammen...

3 kommentarer:

  1. Mmmmmmm... Det må jeg gjøre! Har du oppskrift?
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Dette så jo veldig godt ut! Jeg vil også gjerne ha oppskrift :)

    SvarSlett
  3. Oi dette så godt ut!! Oppskrift etterlyses av meg også. Så du må nok snart gi etter for presset og publisere den he-he ;o) Ha en super kveld! Klem fra "nesten-nabo'n" ;o)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...