torsdag 16. juni 2011

Jeg var så heldig å vinne første utgaven av kk med Sweet Paul magasinet, hos Foreverlove- Tonje. Og det er jeg veldig glad for..
For et fantastisk magasin, så masse inspirasjon og ideer. Det la seg rett på toppen av mine bladfavoritter hvertfall:)

Jeg så han hadde malt noen hermetikk bokser, og sånne ting får jeg alltid lyst til å prøve. Så jeg tok frem hobbymalingen min og en tom boks fra skapet. tre strøk med maling:
Selv om det ikke er det jeg kommer til å ha stående fremme i stuen, så er det jo moro å prøve litt nytt. Og nå får den passe på noen av de hundretallsfargeblyantene som dukker opp overalt her i huset.
Mie synes den var "såååå nydelig" som hun sier, så dermed har den fått plass i hyllen på rommet hennes..
Og så var alle fornøyde. Jeg hadde fått utløp for noe som måtte prøves, og Mie har fått noe nytt på rommet sitt.



Glansdagen nærmer seg jo veldig. Mine favoritter har fått stemmer flere ganger, og det blir kjempe spennende å se hvem som går av med seieren i de forskjellige kategoriene. Også blir det så gøy å hilse på alle dere bloggdamer. Jeg kjenner at jeg grugleder meg veldig.Men jeg er sikker på at praten kommer til å gå lett utover dagen/kvelden. hehe
 (også begynner jo alle disse jente-spørsmålene da: hva skal jeg ha på meg, hvordan skal jeg være på håret osv).


Er du klar?



5 kommentarer:

  1. Den ble kjempesøt! God ide. :)
    Heldiggris som skal på Glansdagene. Vi skal ha bursdagsfeiring for mellomstemann den helgen så jeg kan dessverre ikke komme. Håper det blir arrangert neste år også.
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg blir klar... Vi sees!

    SvarSlett
  3. Superfiiiiiiiin! Jeg skal kanskje på glansdagen.... Kanskje vi sees;)

    SvarSlett
  4. Boksen ble fin den; super til fargeblyanter! :)

    Jeg har begynt å glede meg til glansdagen, men klarer ikke å slippe den "grue-seg-følelsen" helt... Ja, hva er liksom kleskoden på noe slik tro??! Greit på dagen, men på festkvelden...?:) Ja, ja, det går vel bra uansett.. :) Blir du med til House of Oslo?
    Kanskje vi treffes :)

    klem fra Hedda

    SvarSlett
  5. Hei Camilla :)
    Tusen takk for dine koselige kommentarer inne
    hos meg, setter virkelig stor pris på dem ღ
    Kjempeflotte bilder her hos deg og boksen ble
    skikkelig stilig! - jeg har spart opp noen
    slike jeg også og har tenkt å spraye dem, får
    se hvordan det blir - vet ikke helt hvor jeg
    skal ha dem da! :) Jeg skal dessverre ikke på
    Glansdagene, hadde vært utrolig gøy da, men
    håper at de lager et slikt arrangement neste
    år også :)) Ønsker deg en strålende søndag,
    kos deg masse - og takk for dine gode ord ღ
    Klem fra Mette

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...