søndag 5. juni 2011

En stille og rolig formiddagsstund her i huset. men jeg latet som at jeg drev med noe helt annet, fikk jeg tatt noen herlige bilder av jentene- i smug.
 Svisekos fra lillesøster

Litt kos fra storesøster
oooops, da var jeg oppdaget, og snikfotografering var over, og kosestunden ferdig..

Så var det tilbake til "mamma og baby-lek" for jentene. Noe som blir lekt i ufattelig mange timer om dagen. Jeg vet hvertfall at de hører hva jeg sier (noe som tyder på det jeg har mistenkt lenge- selektiv hørsel), for nå blir jeg gjentatt i leken, både i kosestunder og i mindre hyggelig stunder,  vooooops.

Nei nå må vi ut å nyte dagen.
Plaskebasseng,sykling,vannmelon og sol- deilig.

Ha en fin dag♥

1 kommentar:

  1. For noen herlige bilder! Morsomt at de leker så bra sammen;)
    Ha en flott søndag! Klem fra størstepia

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...