onsdag 23. februar 2011

Et uttrykk som passer meg i dag

 Hvor deilig er det ikke å ha en av sine beste venninner som nabo, og like deilig er det når man kan være litt spontane , bare møtes for lunsj eller ærender.
 På tirsdag var en sånn dag, da jeg bare gikk over veien og møtte Silje. Det ble noen små ærender, før vi reiste til Siljes studio, for sen lunsj++
Jeg hadde tatt med meg kameraet så jeg kunne øve litt, og få litt hjelp til det jeg lurer på.
Jeg skulle liksom ta med meg noen rekvisitter, men hjelpes meg så dårlige ting jeg plukket med meg hjemmen ifra, en lykt, noen lysestaker, mini love hearts (ja, jeg tenkte på fargene da skjønner dere), og en diamantknott(?!).. vel man trenger ikke være veldig smart for å forstå at man ikke kommer særlig langt med det,hvertfall ikke når ingen tingene passet særlig bra sammen.
Note to self: tenk gjennom hva som pakkes med.
Jeg fikk hvetrfall øvd meg da. Og hadde det veldig gøy der jeg tuklet og maste;) takk for at du har tålmodighet med meg Silje.
Og love heartesene ble godt brukt.. fargene var i det minste fine. hehe
Men tiltross for lite variasjon og kjedelige props, så synes jeg bildene fikk et uttrykk som passer meg fint om dagen.Litt enkelt,jentete, men samtidlig et grovt uttrykk.
Prosjektet jeg driver med her hjemme nå, bærer kanskje preg av at jeg er i det litt ekstra jentete humøret om dagen. Håper det blir som jeg ser for meg i hodet.
Skal vise dere i morgen.

Camilla


2 kommentarer:

  1. Bildene dine ble kjempefine!!! Kan jeg få spørre om hvor man får tak i mini-lovehearts?

    Ingenting er forresten som spontane lunsjbesøk. Litt mat og hyggelig prat med en god venn. Det er lykke!!!

    SvarSlett
  2. Ååå søte Camilla! Det er jaggu kjekt med gode naboer:-)!!! Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...