mandag 4. april 2011

Den usensurerte sannhet.. trappegangen før og underveis..

 Vi er i gang med trappegangen.. det trengtes for å si det sånn.
Da vi flyttet inn sent i høst, så det ut som på bildene over.. Bare enda mer oransje enn bildene viser, og med katteklør-skrape-ting vedsiden av trappen. 
*grøss og gru*.

Til nå har vi malt to strøk, men det må nok enda ett strøk før veggen er klar.  Trappen skal også males , men det har vi bestemt oss for å vente med til dte blir ås varmt ute at dører og vinduer kan stå oppe.
Og lister. Under trappen har jeg hatt mitt "kontor" (les: et sted der alt rot samler seg opp, og bare blir liggende.Et sted vi bare "gjemte" alt når vi ryddet), som ikke ble som jeg ville i det hele tatt, derfor har  jeg nå planlagt noe nytt, som passer bedre inn..

Trappegangen er ikke spesielt bred, men med litt planlegging så kan man få plass til mye på liten plass.
(Beklager at bildene er litt uklare, jeg tror jeg vet grunnen :s  så da blir det bedre neste gang).

Panelen i trappegangen er lagt skrått, noe jeg må innrømme at jeg ikke er særlig fornøyd med. Men i første omgang blir det bare malt hvitt, også håper jeg jeg ser meg blind på det etterhvert.

Vi er så smått i gang med vårrengjøring og vårrydding her i huset.
Vi har så utrolig masse som bare tar plass, og som bare ble stablet på loftet da vi flyttet.
Nå blir det sortert som bare det. Vi hiver med en hard hånd, og selger unna det vi ikke vil ha i huset lenger,men som er for fint til å bli kastet. 
For å være ærlig så flyter resten av huset det også, og det er fryktelig slitsomt. Men nå skal det sakte men sikkert bli litt orden her, og alt skal få sin plass.
Og da tror jeg jammen trappegangen/kontoret er et fint sted å starte.

Ha en fin kveld.

Klem fra Camilla


2 kommentarer:

  1. Hei du!
    Skjønner godt at du vil pusse opp - det var vel omtrent sånn her også... Bare at det var rosa tapet tror jeg, hehe... Også masse furu...

    Gleder meg iallefall til å se det ferdige resultatet! Syns ikke veggpanelet var så gæærn jeg, blir nok kjempefint med litt hvitt!

    Ha en herlig ny uke!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Dette blir jo kjempebra! Når trappen blir malt kommer det til å gjøre susen i trapperommet. :) Gamle gule furutrapper sluker veldig mye lys.

    Ønsker deg en glad dag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...