onsdag 11. april 2012

Sånn på etterskudd...

.. viser jeg dere noen påskeflasker jeg lagde for et par uker siden. 
Dere begynner kanskje å bli lei flaskene? Jeg blir vist aldri lei.  Det er jo så mye morsomt man kan gjøre med dem.



Håper dere har hatt en fin påske.
 Vi har tilbragt påsken på fjellet, med dager i bakken, ute i solen, brett spill på kvelden og familiekos (og altfor store mengder med smågodt).
Trysil er litt spesielt for meg, spesielt nå.
 Det er er pappas sted, et sted vi har tilbragt så ufattelig mange helger i løpet av de siste 22årene.Og faktisk det siste stedet han var før han ble innlagt på sykehuset siste gangen. Så å komme opp dit, finne noen av tingene hans og kjenne på alle minnene uten å kunne snakke med han var tungt på en god måte.



 Hadde vært fint med helt hvite, eller ensfargene lyselyseblå sugerør også.. tror jeg må se om jeg klarer å finne det.

Ha en fortsatt god onsdag.
Jeg trodde helt til for 15min siden at det er tirsdag i dag jeg, og da er det så deilig når man oppdager at vi er en dag ,nærmere helgen.

4 kommentarer:

  1. Så skjønne disse var! Hvor fikk du tak i slike fine sugerør forresten? Jeg er på leting...

    Håper det går bra med deg søta. Hadde vært koselig om vi møttes igjen snart.

    klem Nina

    SvarSlett
  2. De er så skjønne de små flaskene ♥
    Og jeg elsker sugerørene, kjøper du de i butikk noe sted, eller er de fra Ebay? (har sett de der nemlig...)

    Kan tenke meg at det var godt OG vondt på en gang på "pappas sted" ♥

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Jeg er ikke lei! Jeg syns disse er såå fine!

    Fineste torsdag til deg, min skjønne.
    2 dager igjen på jobb, så skal jeg pakke ned bikinien og solkremen. Ikke helt in shape til bikini, men pytt sann.

    klemklem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...